⏰Aanbieding eindigt juli 21⏰ 20-50% korting + gratis verzending
0.00 0

Verzendbeleid

Bedankt voor uw bezoek en aankoop bij primdog.be. Hieronder vindt u de voorwaarden die ons Verzendbeleid vormen.

Verwerkingstijd

Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of geleverd in het weekend of op feestdagen.

Als we te maken hebben met een groot aantal bestellingen, kunnen verzendingen enkele dagen vertraging oplopen. Houd rekening met extra dagen in de transittijd voor levering. Als er een aanzienlijke vertraging is in de verzending van uw bestelling, nemen wij contact met u op via e-mail of telefoon.

Verzendbeleid

PrimDog biedt gratis verzending op alle klantbestellingen. We maken gebruik van meerdere distributiepunten in de VS, het VK, Europa en de Volksrepubliek China om de kortste levertijd te garanderen. De geschatte levertijd is 3-10 dagen.

We verzenden de bestelling altijd vanuit het dichtstbijzijnde magazijn in de VS met USPS-postdienst, maar als de bestelde artikelen momenteel niet op voorraad zijn in het magazijn in de VS, leveren wij ze vanuit ons magazijn in de Volksrepubliek China. Dan is de geschatte levertijd 9-21 dagen.

Houd er rekening mee dat de levertijd kan worden vertraagd op rode dagen en feestdagen, vanwege de hoge drukte bij de verzendbedrijven.

Verzendbevestiging & Ordertracking

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden, met daarin uw trackingnummer(s). Het trackingnummer wordt binnen 48 uur actief. U kunt ook zien waar uw pakket zich bevindt op de Volg uw bestelling pagina

Douane, rechten en belastingen

primdog.be is niet verantwoordelijk voor eventuele douaneheffingen en belastingen die op uw bestelling worden toegepast. Alle kosten die tijdens of na verzending worden opgelegd, zijn voor rekening van de klant (tarieven, belastingen, enz.).

Schade

Als u uw bestelling beschadigd of met defecte artikelen heeft ontvangen, neem dan uiterlijk 5 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op. Voeg een foto toe waarop de schade of gebreken duidelijk zichtbaar zijn. Beschrijf de schade en stuur de beschrijving en foto(‘s) naar info@primdog.be. Wij zullen de zaak beoordelen en een vervangend artikel naar u opsturen of een terugbetaling uitvoeren. Bewaar alstublieft alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen voordat u een claim indient.

Verloren pakketten

Wij wijzen u erop dat een verloren pakket een uiterst zeldzame situatie is binnen ons bedrijf. We hebben in alle jaren van onze succesvolle winkel slechts een paar gevallen van verloren bestellingen gehad.

Een bestelling die 60 dagen vertraagd is, wordt als verloren beschouwd. Alle “Verloren bestellingen” worden volledig terugbetaald. Raadpleeg onze Retour- & Terugbetalingsbeleid voor verdere instructies over hoe u dit kunt melden en een terugbetaling kunt ontvangen.

Retourbeleid

Ons Retour- & Terugbetalingsbeleid bevat gedetailleerde informatie over de opties en procedures voor het retourneren van uw bestelling.

Elk product met 15% korting
Je korting verloopt over:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0